Tuesday, September 26, 2017

BENGKUNG MODEN UNTUK BERPANTANG


                                                            BENGKUNG TRADISIONAL

                           
Mesti bosan kan nak berpantang pakai bengkung tradisional. . Untuk pakainya kita perlukan bantuan membungkus badan kita setiap hari. Bayangkan kita ada bayi untuk dijaga dan masih rasa sakit selepas melahirkan tetapi masih perlu membungkus seperti ini. Untuk tidak perlu terlalu tertekan, apa kata kita ubah ke bengkung moden ni.  Hanya pakai Korset  Premium Beautiful sebagai bengkung berpantang kita.

                                                                  BENGKUNG MODEN

Premium Beautiful mempunyai Far Infrared Ray yang meningkatkan peredaran darah dan membakar lemak dari badan, mengangkat rahim kita setelah kelahiran, mengawal hormon kita ke kitaran normal, dan membentuk badan dengan segera.
Oh ya tidak perlu mencuci korset setiap hari, ia tidak akan menyengat atau bau kerana mempunyai teknologi FIR yang hebat. Kita juga boleh menyusukan bayi kita yang baru lahir dengan bra panjang. Boleh lipat dengan baik. hebat kan? Tidak perlu membeli bra penyusuan lagi.

Premium Beautiful membantu untuk kembalikan bentuk badan ideal dan mendapatkan semula keyakinan anda.

Hubungi saya jika anda mahu mempunyainya. Free trial okay.  Pembayaran secara cash, kad kredit dan aeon kredit dibolehkan. Whatsapp/ call/ mesej okay

= 013-4691550

No comments:

Post a Comment