Saturday, February 15, 2014

MARINE ESSENCE BODY WASH & SHAMPOO

Marine Essence Body Wash & Shampoo merupakan our killer productDulu Marine Essence hanya ada beauty bar jer. Tapi skang dah lengkap ada body wash, shampoo & ubat gigi. So hari ni mun nak share details tentang produk ni. Apa yang special sangat kan. Sampaikan selalu habis stock ;)

Pembersihan mendalam = Garam Buluh + Ekstrak Teh Pu-erh (Pheno SFE)


Garam Buluh

  • Kaya dengan mineral & elemen surih 
  • Beralkali tinggi
Ekstrak Teh Pu-erh (Pheno SFE)
  • Mengandungi ramuan aktif yang bertindak sebagai anti-bakteria, anti keradangan & anti oksida
  • Menentang serangan radikal bebas yang berbahaya kepada kulit

Marine Essence Shampoo

Marine Essence Shampoo bukan hanya membersihkan rambut, tapi membersihkan kulit kepala. Ieja dulu ada masalah rambut gugur & kelemumur yang teruk. Tapi after pakai shampoo ni, dah kurang gugur & tak ada lagi masalah kelemumur. Lagipun shampoo ni lagi murah dari treatment shampoo di luar.  
Kesan penggunaan shampoo yang kurang sesuai

Marine Essence Shampoo

Marine Essence Shampoo
Kandungan di dalam Marine Essence Shampoo

Testimoni from client after gunakan Marine Essence Shampoo


Marine Essence Body Wash




Marine Essence Body Wash ni sesuai untuk yang ada masalah kulit seperti di bawah ni. Lagipun kebanyakan sabun di pasaran banyak mengunakan bahan kimia. Contohnya paraben. Next entry boleh ieja share details about this issue pula. 

5. ParabenBahan ini banyak digunakan pada deodoran dan kosmetik. Ia boleh menyebabkan kemerahan dan kesan pada kulit dan disyaki boleh menyebabkan kanser payudara.
LInk: http://dara.karangkraf.com/chanteq/sanggup-tanggung-risiko-untuk-cantik-1.125151

That's why ramai yang dah bertukar kepada chemical free products. One of the choice with the great price, Marine Essence Body Wash.




so bagi mun memang set Marine essence ini memang berbaloi.. di samping baunya seperti aroma spa yang wangi, ia mampu memberi kesegaran dan kesihatan ke atas kulit kita.. if berminat boleh la contact mun..

thanks kerana sudi membaca..

4 comments: